• הדפסה
  • סימנייה

דרך הפרסום בלאוואצה יצאה לנתיב הטלוויזיה כמעט מיד.
כיום, יותר מחמישים שנה מאוחר יותר, האוסף ש ל פרסומות לאוואצה מהווה אופן ראייה משעשע וקליל של איטליה במשך השנים, שכמובן, מתמקד תמיד בספל האספרסו.

פרק זה כולל את כל הפרסומות של לאוואצה, החל משנות החמישים ועד ימינו, וכן את הפרסומות הבינלאומיות שנוצרו עבור מדינות אחרות.
צריך רק לבחור איזו שנה מעדיפים, ולצפות להנאתכם.

הפנים החדשות של מסע הפרסום 2012 - 2014 הפנים החדשות של מסע הפרסום "פאראדיזו"

 

 

האפיזודה "גני עדן" חוזה בשובו של שחקן דגול לסידרה: טוליו סולנגי, ה"דייר" המקורי במסע הפרסום "פאראדיזו" בפעם הראשונה, מגלם את דמותו של פטרוס הקדוש.

 

מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה הבינלאומית - הקפה של וימבלדון 2010 - 2012 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה הבינלאומית - הקפה של וימבלדון
2008 - 2009 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה הבינלאומית - טרווי
הפנים החדשות של גן העדן של לאוואצה 2012 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - הפנים החדשות של גן העדן של לאוואצה



אנריקו בריניאנו הוא הדמות החדשה: הוא מתקבל בסבר פנים יפות על ידי "פטרוס הקדוש" (ריקארדו גארונה), וספל של קפה לאוואצה מעולה.

השגריר הראשון של המוצר: נינו מאנפרדי. 2011 פרסומות לאוואצה בקולנוע, איטליה - Favola A Modo Mio



בשנת 2011 מופק מסע פרסום מיוחד לבתי קולנוע, המוקדש למכונה החדשה של A Modo Mio, Favola.


 

Bonolis e Laurenti arrivano in Paradiso 2000 - 2011 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - בונוליס ולאורנטי מגיעים ל"גן העדן"

 

 

בונוליס ולאורנטי לוקחים את שרביט המנצחים מטוליו סולנגי. הצמד המשעשע, המצחיק הזה, משוחח בקולות שמחוץ לתמונה - הקול של לאוואצה, ובכך הם מגבירים את האווירה של 'נונסנס' בפרסומות הללו.

S’ode un grido nella pampa (שומעים זעקה בפאמפה)...קארמנסיטה חזרה! 2005 S’ode un grido nella pampa (שומעים זעקה בפאמפה)...קארמנסיטה חזרה!

 

 

הסמל בהא הידיעה של פרסומות לאוואצה חוזר לטלוויזיה לסידרה בת 10 פרקים. דמות שלא נס ליחה, שבה כשהיא עכשווית יותר מתמיד - סמל פולחן לכל מעריציה.

Nasce la campagna TV del Paradiso. 1995 - 1999 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - משיקים את מסע הפרסום "פאראדיזו" בטלוויזיה

 

 

עם בימאים מפורסמים בסדר הגודל של אלסאנדרו ד'אלאטרי וגבריאלה סאלוואטורס, וידועים כמו טוליו סולנגי, שאליו התלווה "פטרוס הקדוש" הנוכח תמיד (ריקארדו גארונה), היו שנות התשעים של המאה שעברה עדות להרפתקאות הנאיביות שהתרחשו על סט צילומים של "גן עדן" המלא בעננים ומלאכים. האפיזודות השונות היללו את התערובות השונות של קפה לאוואצה החל ב- Crema e Gusto ועד Qualità Oro.

ארבעה באחד 1993 - 1994 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - ארבעה באחד



לאוואצה מחליפה את "שגרירי" המוצר שלה. הפרסומות החדשות של לאוואצה בטלוויזיה סובבות סביב ארבעה כוכבים: לוצ'אנו פאווארוטי, מוניקה ויטי, ג'ורג'ו פוראטיני ובאד ספנסר.

 

מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - השגריר הראשון של המוצר: נינו מאנפרדי 1977 - 1992 מסעי הפרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - השגריר הראשון של המוצר: נינו מאנפרדי

 

 

 

הטלוויזיה משדרת כעת בצבע, והיא נמצאת בכל מקום. כשהיא מתקדמת, "קארוסלו" נשאר מאחור.
לאוואצה וארמאנדו טסטה בוחרים במסע פרסום חדש בטלוויזיה, בעל מבנה נאראטיב חזק, ובו מופיע שגריר מוצר יחיד.
עד 1993, השגריר הזה עתיד להיות השחקן האיטלקי הפופולארי, שהיה ההתגלמות של קפה לאוואצה: נינו מאנפרדי.

 

קאבאלרו וקארמנסיטה מגיעים ל 1960 - 1976 מסעות פרסום של לאוואצה בטלוויזיה, איטליה - קאבאלרו וקארמנסיטה מגיעים ל"קארוסלו"



שתי דמויות, שעתידות להגדיר תקופה שלמה, הופיעו בערוץ היחיד של ה-RAI, שהיה אז בשחור לבן, בתכנית המסחרית היחידה של אותה עת: "קארוסלו".

היו אלו קאבאלרו וקארמנסיטה, כוכבי הסידרה"אהבה ממבט ראשון"”, הסאגה של Paulista , שעתידה לשעשע את צופי הטלוויזיה האיטלקית עד אמצע שנות השבעים.