• הדפסה
  • סימנייה

עדיין גדלים

לאוואצה ביססה את עצמה בתור המובילה בשוק הקימעוני האיטלקי

נוסדה בשנת 1895, החברה שבסיסה בעיר טורינו נמצאת בבעלות משפחת לוואצה במשך ארבעה דורות.
לוואצה היא חברת הקלייה החשובה ביותר בעולם, מובילת שוק באיטליה עם נתח של 41% בקירוב של השוק הקמעונאי לפי ערך.


לוואצה היום:

מעל 1.9 מיליארד אורו מחזור (דוחות כספיים לשנת 2016)

  • מעל90 מדינות ברחבי העולם שבהן לוואצה נמצאת עם חברות בנות ישירות של לוואצה ורשת רחבה של מפיצים
  • מעל 3,000 עובדים
  • 6 מפעלי ייצור, הכוללים: 3 באיטליה (טורינו, גטינארה ופוצילי), מפעל קרט נואר בלבורון, צרפת ושתי רכזות (אחת בברזיל והשנייה בהודו, המשרתות את השוק המקומי).
  • מעל 50 מרכזי הדרכה ברחבי העולם, בהם מעל 30,000 אנשים מודרכים מדי שנה
  • מעל 25 שנים של מסורת בייצור ושיווק של מערכות ומוצרים עבור מגזר הקפה במנות
  • 60.3% מההכנסות נובעות משווקים מחוץ לאיטליה (דוחות כספיים לשנת 2016)
  • 27 מיליארד ספלי קפה לוואצה נצרים מדי שנה ברחבי העולם

חברה רבת מותגים
החברה הקימה את עצמה כאחד המותגים האיטלקיים עם האמינות הגבוהה ביותר בחו"ל, הודות לחזון המבוסס על דיאלוג מתמיד בין מסורת וחדשנות.

בשנים האחרונות החלה קבוצת לוואצה בתהליך של פיתוח בינלאומי שמטרתו לחזק את עצמאותה ואת יכולת התחרות שלה ברמה הגלובלית.

בפרט, החברה השלימה מספר עסקאות חשובות: MERRILD, מותג מוביל בתחום הקמעונאי בדנמרק ובמדינות הבלטיות, הצטרפה לקבוצת לוואצה בשנת 2015. באותה שנה רכשה הקבוצה גם את עסקי ההפצה של מוצרי לוואצה משותף מקומי באוסטרליה, תוך הקמת חברה בת חדשה במלבורן.

ביום 29 בפברואר 2016, CARTE NOIRE הפכה לחלק מקבוצת לוואצה, והוסיפה יכולות תעשייתיות לחברה עם אתר הייצור Carte Noire בעיר Lavérune, הממוקם באזור האוקסיטניה. עסקה חשובה זאת אפשרה ללוואצה לנקוט עמדה מנהיגות אסטרטגית בצרפת; אחד מחמשת השווקים המובילים בעולם כיום וכעת השוק מספר שתיים של החברה. הצלחת השילוב של שתי החברות נבעה מערכים משותפים והיסטוריה, מומחיות משותפת וגישה סינרגיסטית לחדשנות, בנוסף למיקום שוק משלים ביותר, ערוצי הפצה ולקוחות מפתח.

בהתאם לגלובליזציה של החברה ולאסטרטגיית מיצוב הפרימיום שלה, רכשה קבוצת לוואצה את KICKING HORSE COFFEE ביום 24 במאי 2017. הרשת הקנדית מובילה בתחום הקפה האורגני והמסחר ההוגן בקפה בשוק בצפון אמריקה. העסקה אפשרה ללוואזה לרכוש 80% מהון החברה.

רשת מרכזי ההדרכה
הערכים הייחודיים של המותג לוואצה הם בעיקר איכות וחדשנות. לכן, לוואצה הקימה את רשת מרכזי ההדרכה, רשת בינלאומית של מעל 50 מרכזי הדרכה ברחבי העולם, שבהם 30,000 משתמשים בקירוב, כגון לקוחות, עיתונאים ומובילי דעת קהל, יכולים ללמוד מדי שנה כיצד להכין אספרסו מעולה וללמוד את כל מה שיש לדעת על קפה ברמה רחבה יותר.

הורד את הדו"ח השנתי של 2016