• הדפסה
  • סימנייה

מידע נוסף

מחוץ לבית

לפרטים נוספים בקשר למוצרים ולאביזרים לתחום ההסעדה, עיברו לפרק העוסק בנושא המסוים.

בשביל האיטלקים, לשתות קפה ב'באר' הוא בגדר פולחן: לבד או בחברת ידידים, הדבר מהווה אחד מרגעי השיא במשך היום. לכן, לאוואצה תמיד טיפחה את מיגזר ההסעדה (מלונות, מסעדות, בתי קפה), והביאה להם איכות בלתי מתפשרת - לא רק בנוגע למוצר, כי אם גם בנוגע לתדמית הציבורית שלהם.

זוהי הרוח העומדת מאחורי "דיזיין קולקשן": קו של מוצרים ממותגים לאוואצה, שנועדו לקדם את המכירה בקימעונות, ואת הגשת אספרסו איטלקי אותנטי. 

האוסף, פרי עמלם של צוות מעצבים צעירים מהדרגה הראשונה, קיבל את השראתו מהקפדה על פרטים, מ"הרגשה משפחתית", ומהזהות המתואמת בקפידה של הסגנון, הצורה וחומרי הגלם. הפשטות האנינה של הדגמים מוצאת את הביטוי הראוי לה בהידור של האוסף; חומרי הגלם המובחרים, שאינם מתבלים בקלות, מהם בנויות המכונות, משלבים מראה מושך עם מעשיוּת, עם הטעם של קפה לאוואצה, ועם הסגנון שאין-לטעות-בו שיש לחברה.