• הדפסה
  • סימנייה

מידע נוסף

פרסומות של לאוואצה

 

למן כרמנסיטה ועד מסע הפרסום "פאראדיזו" של לאוואצה: מתוודעים לפרסומות הטלוויזיה שמהם צמחו הידוענים הפופולאריים ביותר של לאוואצה. עבור

גרפיקה, עיצוב המוצר, אריזה, תקשורת ותדמית מתואמת. לאוואצה, בגישה היצירתית, הנסיינית שלה, פיתחה גישה משלה, אישית מאוד, לעיצוב. דבר זה הפך את החברה כולה לבית חרושת לסגנון, לפילוסופיה ולסגנון חיים עכשווי - חברה שמסתכמת ביותר מאשר מוצרים בלבד.
הודות לגישה זו, ולשיתוף הפעולה של החברה עם מעצבים מן השורה הראשונה, לאוואצה יצרה בהדרגה תדמית משלה, מובחנת מאוד, ובכך היא יחידת סגולה בזירה האיטלקית והבינלאומית.

מתוך הכרזות, האריזות והדמויות מאת ארמאנדו טסטה, קנקן הקפה "כרמנסיטה" Carmencita מאת מארקו זאנוסו, המכונות של "אספרסו פוינט" מאת Pininfarina, הספלים מאת קלאודיו קאראמל שהאות A בשם המותג שימשה להם השראה, לוחות השנה מאת הצלמים הדגולים, ספל הקפה-תרמוס של Chicco מאת מתיאו טון, ועד לאוסף עיצוב Paradiso ו- Coffee Design, שעליהם עמלו השפים החשובים ביותר כיום.
עבור לגלריה הפורשת את השלבים העיקריים בתולדות העיצוב של לאוואצה.

לאוואצה דיזיין פאראדיזו

"לאוואצה דיזיין פאראדיזו" הוא פרויקט המשרה קלילות ועליזות - סידרה של חפצים שנועדו להיות מתנות, ולוו בחיוך. הפרויקט הזה קיבל את השראתו מן ההצלחה הסוחפת של מסע הפרסום של"פאראדיזולאוואצה" ושרתה עליו אותה רוח משועשעת ומבדרת, כמו זאת שליוותה את מסע הפרסום עצמו. 

 

עשרה מעצבים יצרו עשרה חפצים לשימוש יומיומי, שניתן להכניס לכל בית, למן המפואר והמהודר שבמטבחים, ועד לרגיל ביותר.
תוכלו לראות את כל החפצים והמעצבים שהשתתפו ב"לאוואצה דיזיין פאראדיזו", בגלרית התמונות.