• הדפסה
  • סימנייה

מידע נוסף

הצירוף של בסומת ועיצוב היה הכוכב האמיתי של Fuorisalone 2013, התכנית הגדושה בפעילויות המשניות, שריתקה את דמיונה של מילאנו; זו התקיימה במהלך תערוכת הריהוט הבינלאומית בעיר, שהסתיימה ביום ראשון, ה-14 באפריל.

אין דבר פרט לבסומת, שמסוגל לעורר עניין גדול שכזה בציבור. ואין ציבור כמו הציבור הבינלאומי של המעצבים, שהם בעלי עין חדה להבחין בצורה ובחומר.

כך שלאוואצה בהחלט מילאה תפקיד מרכזי באירוע החוגג את הזיווג בין העין לחיך: עברו אי אלו שנים מאז 2002, שאז הביאה החברה שפים דגולים - מבין אלו שמקפידים ביותר על עיצוב המנות שלהם - כדי לעבוד יחד לקראת טעמים, צורות ורעיונות חדשים. שיתוף הפעולה עם פראן אדרייה, שאין צורך להציגו, יצא לדרך בשנת 2002: "השף הטוב ביותר של העשור", אבן דרך של הגסטרונומיה מסביב לגלובוס.

מאז, הזיווג של לאוואצה בין בסומת לעיצוב, עבר כברת דרך ארוכה, כשמעליו מתנוססים דגליהם של הכישרונות הגדולים, ובייחוד של 'חטיבת המשקאות המבוססים על אספרסו', ב'מרכז ההכשרה' של לאוואצה.

תוצאות ההיסטוריה הזאת, הנמתחת על פני יותר מעשור, היוו מקור להנאה של אלפי אנשים שביקרו ב-Lavazza Experience Space - חלל החוויה של לאוואצה, שהיה תחנה "חובה" במסלול Food&Design שהתוו RCS Mediagroup - אחת מהקבוצות הבינלאומיות להוצאה לאור של מולטימדיה באיטליה - עבור התערוכה שמחוץ לתערוכה.

במהלך ה"חוויה של לאוואצה", הכוכבים היו שלושת השפים האיטלקיים הגדולים, שנבחרו על ידי לאוואצה עבור מגמה עתידית של שיתוף פעולה: מאסימו בוטורה, אנטונינו קאנאוואצ'ואולו ודווידה אולדאני. הם הציגו את סרטוני הווידיאו מהרשת שבהם הם מככבים, בהתאמה, שבהם מסופר על שלוש גישות שונות, אישיות מאוד, שלהם לתערובות A Modo Mio; הם היו הכוכבים ב"דיון בנוגע לבסומת ולעיצוב, על ספל קפה לאוואצה", שאותו הנחתה קאמילה ברזאני ב-11 באפריל.

"החוויה של לאוואצה" הייתה תכנית מגוונת מאוד, שנערכה בשלושה אזורים של האתר: "גן הקפה" - שהאבן השואבת בו היה "שולחן הארומות", מקום שם הקהל יכול לבחור לו את תערובת A Modo Mio שלו, בעזרת צוות של עובדי לאוואצה, "מיתחם של קפה לאוואצה" - שבו מבקרים, אוחזים קפסולה ביד, יכלו לבחור בין טעימה מאספרסו טהור, לבין אחד המתכונים שאותם מכינים עם

Favola Cappuccino (אגדת הקפוצ'ינו) ובייחוד מיתחם עיצוב הקפה, שבו הוצגה תערוכה שהוקדשה ללאוואצה ועיצוב, שם הקהל יכול ליהנות לא רק משתיית אספרסו, כי אם גם לעקוב אחר סיפור האהבה הממושך בין קפה לעיצוב, כולל דוגמאות לחידושים במוצרים ובצורה עם ה-

נוסף לשלושת הכוכבים, "החלל של לאוואצה" אירח את שלושת האירועים שנקראו'ידע, עיצוב ובסומת'. שיחות עם השפים והמעצבים שאותן הנחה פילוסוף העיצוב וירג'יניו בריאטורה. וזה עוד לא נגמר! אחת עשרה סדנאות פתוחות לציבור ולבלוגרים, שהוקדשו לטעימה של Coffee Design בהנחייתם של המומחים של לאוואצה. כל הכרטיסים לסדנאות אזלו, ו'הניבו' השתתפות נלהבת של 350 איש.

ולבסוף, מחוץ למיתחם שלLavazza Experience, עשרות אלפי מבקרים שבאו למסלול "Food&Design" של RCS*, נהנו אף הם מלגימת אספרסו איטלקי: קפה לאוואצה היה הקפה הרשמי של כל אולמות התצוגה.

התוצאות: למעלה מ- 40,000 קפה A Modo Mio נשתו במסגרת מסלול Food&Design, שמהם 33,000 נשתו בחלל של "חוויית לאוואצה" (מחולקים באופן שווה בין אספרסו נקי, לבין מתכונים שנוצרו עם Favola Cappuccino).

350 איש השתתפו בטעימות של Coffee Design

25 בלוגרים נקראים מאוד ו-יותר מ-280 ציוצים על המומחים של לאוואצה שיצרו אספרסו, קפוצ'ינו ניטרו, קפה קוויאר וביסרין כדורי.

כל הכרטיסים אזלו ל"שיחות על עיצוב וטעימה" ובמיפגשים של Knowledge, Design and Flavour