• הדפסה
  • סימנייה

מידע נוסף

עקבו אחר האירוע בדף הפייסבוק של לאוואצה עבור

זו השנה השנייה ברציפות, לאוואצה לוקחים חלק באירוע Night Out של Vogue Fashion שייערךבמילאנו ב-17 בספטמבר, ובפירנצה ב-12 בספטמבר.

בשתי ההזדמנויות, לאוואצה תתרום את ההכנסות שלה ממכירת פחיות הקפה ¡Tierra! מהדורה מוגבלת 2013, שעוצבו בידי שישה אמנים, ל-Fashion 4 Development, תכנית האו"ם המיועדת לקדם את עבודתן של נשים אפריקניות, באמצעות האופנה.

הפרויקט Lavazza ¡Tierra! החל בשנת 2002, והשנה חוגגים את שנתו האחת עשרה. פרו, קולומביה והונדוראס, היו המדינות שהשתתפו בשלב הראשון, ובעקבותיהן באו ברזיל, הודו וטנזאניה ב-2010. המטרה הייתה להעביר מיומנויות, כדי לשפר את שרשרת ייצור הקפה, החל ממקורות המוצר - המגדלים שהיו שותפים לשלב הראשון, השיגו אישור של Rainforest Alliance (התאחדות יער הגשם) - ולעבוד צמוד לבעלי המניות המקומיים, לפתח פרויקטים המשרתים את הקהילה, לשפר את תקני הייצור וליישם דגם של קיימות בעסקים.

עבור המהדורה השנייה של האירוע, שאורגן על ידי "ווג", Lavazza ¡Tierra! Limited Edition ייוצרו על ידי 6 מבין האמנים הבינלאומיים הדגולים בני זמננו,שמבינים היטב את השליחות של לאוואצה, מבחינת הקיימות, ושותפים לה.

שמותיהם: סטפאנו אריינטי, ואנסה ביקרופט, מאוריציו דונצלי, מיהרט קבדה, ניקו ואשלארי ופראנצ'סקו וצולי. כל אמן התבקש לעשות מחווה ללאוואצה ולערכיה: לשם כך, האמנים פיתחו 6 יצירות המעוררות זיכרון. תרגיל של מעוף, המקורקע על תשתית מוצקה של מציאות קונקרטית.

"לאמנות יש אחריות אדירה, בשעה שמשתמשים בה כבכלי תקשורת," אומרת פרנצ'סקה לאוואצה, מנהלת התדמית של החברה. "אולם, אין זו פשוט האמנות כשלעצמה המשמשת כדי להעביר מסר, כי אם היוצרים של אותה אמנות: זהו רצונם של יחידים שיוצר את השאיפה לצאת להרפתקה בפרויקטים המיוסדים על שיתוף פעולה ופיתוח; מבחינה זו, אנחנו מרוצים ביותר מ-6 השמות שנבחרו, שמייצגים את המחויבות שלנו באופן מושלם."

האירוע במילאנוייערך בפאלאצו מוראנדו, שיפתח את שעריו לציבור הרחב זו הפעם הראשונה ב'נייט אאוט' של "ווג פאשן". במהלך הערב של חנוכת המקום, יוגש אספרסו איטלקי אמיתי של לאוואצה A Modo Mio.