האספרסו האהוב באיטליה כאשר פרסום עושה היסטוריה

Lavazza הייתה מאז ומתמיד חברה בעלת גישה חדשנית לפרסום.

אסטרטגיית תדמית המותג שבה נעשה שימוש לאורך השנים היא תערובת חכמה שנוצרה בין קומדיה איטלקית מסורתית לבין חזון רענן וחדשני.

יום אחר

יום

2005 - כיום
ממגרשי הטניס לעולם הטעם, בניסיון להגיע לגבהים חדשים, תמיד מודעים למסורת שלנו. התשוקה לטניס, העבודה בשיתוף עם שפים מומחים, התערובות שכבשו לבבות בארה"ב והאיטלקי האיקוני בסיפור של Paradiso: כל העושר של Lavazza בסדרה של מסעות פרסום מוצלחים.
2017
Born Social ב-1895

פרסומת Born Social (חברותי מלידה) החדשה שואפת לפאר את המשקה שמייצג בצורה הטובה ביותר את איטליה ואת האיטלקיות ברחבי העולם. כפי שציין לואיג'י לוואצה, "קפה לא נועד רק לשתייה, הוא אמצעי עבורנו כדי להתרועע". וזו הסיבה שבגללה פרסומת Born Social מתמקדת באופיו האוניברסלי של קפה איטלקי, ביכולתו לחבר בין אנשים, ובחשיבות חיי החברה כערך המאפיין את איטליה שכל העולם מכיר בחשיבותו.
2016
כוכב חדש ב-Paradiso

רוחות של שינוי נושבות ב-Paradiso, הודות לידוען צבעוני חדש: הקומיקאי האיטלקי מאוריציו קרוצה. ארכיטקט מוזר המבקש לחדש את היקום כולו ואיל הון סיני שמתעתד לקנות את השמיים הן רק אחדות מן הדמויות שאותן הוא משחק במסע הפרסום Paradiso.
2016

I'm Back (הקאמבק שלי): אנדרה אגאסי חוזר


מסע הפרסום I’m Back מסמן את חזרתו הרשמית של אנדרה אגאסי לאליפות ארה"ב הפתוחה, למטרות צדקה, ביחד עם Lavazza, שותפה לתחרויות הגרנד סלאם. מסע פרסום חדשני הכולל עד 150 שיבוטים של אגאסי בסגנון שנות השמונים הנודדים ברחובותיה של ניו יורק, כמו גם פלאש-מוב של 150 דמויות של אגאסי. סרטון הווידיאו של מסע הפרסום I’m Back שודר ובנוסף הוקמה פלטפורמה מקוונת להפצת החדשות בדבר חזרתו הגדולה של השחקן ועל נוכחותה של Lavazza בכל תחרויות הגרנד סלאם.

2015
There’s more to taste (יש עוד לטעום)

הרבה יותר מטעם היא ההזמנה שעמדה במרכז מסע הפרסום הבינלאומי של שנת 2015 לאוהבי קפה לרגל יום הולדתה ה-120 של Lavazza. הפרסומת, בניהולו של ז'אן-פייר ז'נה (במאי הסרט אמלי), מספרת על האופן שבו מייסד החברה, לואיג'י לוואצה, גילה את המדינות מגדלות הקפה וכיצד הוא התחיל לפתח את אומנות הערבוב. הקריינות המופלאה היא של סרג'יו קסטליטו, שבסצנת הסיום של הפרסומת חושף את המילים שנסכו השראה בלואיג'י לוואצה הצעיר: "בחיים תמיד יש משהו נוסף לגלות".
2014
From Italy with passion (מאיטליה בתשוקה)

מאיטליה בתשוקה הוא מסע הפרסום הבינלאומי המוקדש ל-Lavazza A Modo Mio. התשדיר מספר את סיפורו של בריסטה איטלקי שבכל עת שהוא שמע מכונת קפה Lavazza A Modo Mio מופעלת, היה יוצא לדרך, מצויד במגש ובספל, מבית הקפה בכתובת San Tommaso 10, בעיר טורינו באיטליה, שבו התחיל סיפורה של Lavazza בשנת 1895. הבריסטה מסייר בין ערים איטלקיות שונות, אוסף חוויות, חיוכים וטעמים ייחודים של המדינה המכונה Bel Paese, עד אשר הוא מספק ערכים אלה לבתיהם של אנשים מסביב לעולם.
2013

Buongiorno America! (בוקר טוב אמריקה)


אין דרך טובה יותר להתעורר ולהגיד "בוקר טוב" מאשר ספל קפה איטלקי מופלא של Lavazza. ולא רק באיטליה. מספטמבר 2013, התשוקה לקפה ולמצוינות איטלקית הגיעה גם לבתים באמריקה עם מגוון חדש של תערובות. Buongiorno America: there's a new coffee in town (בוקר טוב אמריקה: יש קפה חדש בעיר) הוא מסע פרסום שהושק בכתבי עת, בעיתונים ובאתרי אינטרנט מרכזיים בארה"ב.

2012

מאחורי הסינר

 

Lavazza מאשרת כי היא משתפת פעולה עם שפים דגולים בפרויקטים גסטרונומיים מובילים: מאסימו בוטורה, אנטונינו קאנאוואצ'ואולו ודויד אולדאני מציגים את סדרת סרטוני הרשת שבה כל אחד מהם מככב ומתייחס לגישתו האישית לתערובות A Modo Mio: "שיחות על טעם ועיצוב על ספל קפה".

2012

ברוך הבא אנריקו


מסע הפרסום של Paradiso זוכה לעדכון נוסף, ומקדם בברכה את אנריקו ברניינו לנוף השמימי. זו הופעתו הראשונה של הכוכב בתור שגריר של מוצר בפרסומת טלוויזיה. ברניינו, בשיא הקריירה שלו, מעניק משב רוח חדש ורענן שמניע את ההתפתחות הטבעית של מסע הפרסום הטלוויזיוני הוותיק והאהוב ביותר באיטליה.

2005

כרמנסיטה 2.0


כרמנסיטה חוזרת למסך הקטן עם סדרת פולחן חדשה: קומדיית מצבים בת 12 פרקים. נועזת, אירונית, מלאת אישיות והומור, זו דרך מקורית ויעילה להעלות מודעות למותג בהקשר לא פרסומי שהופך אותו לרב-ערך אף יותר. הסדרה גם תמכה בהשקת תערובת Carmencita.

מטרות חדשות
1980 - 1999
Lavazza יוצאת מאיטליה ומפיצה את המסר שלה ברחבי העולם: מסר שמופץ על ידי כוכבים איקוניים כמו לוצ'יאנו פברוטי, מוניקה ויטי ומריה גרציה קוצ'ינוטה.
1995
מסע הפרסום של Paradiso

קפה משפר את הכול - גם את גן העדן. זה הרעיון העומד בבסיס מסע הפרסום החדש של Paradiso, בכיכובם של טוליו סולנגי וריקארדו גארונה בתפקיד פטרוס הקדוש. שניים מהבמאים שהשתתפו במסע הפרסום הם גבריאל סלבטורה ואלסנדרו ד'אלאטרי.
1995 - 1999

אירופה מדברת איטלקית



Lavazza ממשיכה במחויבות שלה לפרסום בינלאומי: מסעות פרסום בינלאומיים:
  - בצרפת, עם כרזות הפרסומת של Bel Canto.
  - בגרמניה, עם מסע הפרסום Wie in Italien.
כמו כן, Lavazza משיקה את מסע הפרסום הראשון שלה ברחבי אירופה כולה, שיחבר בין המותג לבין הערכים שהוא חולק עם ארץ מוצאו ויציג את Lavazza כלגימה קטנה מאיטליה. מסע הפרסום כולל שתי פרסומות טלוויזיה וארבע פרסומות דפוס.

1993 -‏ 1994

אספרסו איטלקי, פרסומות אירופאיות

Lavazza מפתחת מגוון מסעות פרסום בטלוויזיה במטרה להעלות את המודעות למותג ולקדם את התפשטותו. פעם נוספת, הרעיון המרכזי הוא הסגנון האיטלקי: בגרמניה, עם מסע הפרסום Soul of Espresso; בשווייץ, עם L'Italiano vero; בבריטניה, עם The Italian expression of coffee.

1993 -‏ 1994

עדות חדשה


בצרפת Lavazza מפרסמת גרסה מותאמת למסע הפרסום האיטלקי של Lavazza בכיכובם של לוציאנו פבארוטי ושל מוניקה ויטי. לאחר 17 שנים עם נינו הגדול, Lavazza משנה את אסטרטגיית התקשורת שלה. ארבעה שגרירי מוצר נבחרים כדי למנוע השוואות ישירות עם מנפרדי: לוצ'יאנו פברוטי, מוניקה ויטי, ג'ורג'יו פוראטיני ובאד ספנסר.

1982 - 1992

קווים מנצחים

 

מסעות הפרסום הבינלאומיים הראשונים של Lavazza בדפוס ובטלוויזיה מושקים. הסיסמה, Italy's favourite coffee (הקפה האהוב באיטליה), מחברת באופן ברור בין Lavazza לרעיון האיטלקיות. שנים ספורות לאחר מכן, מוצר Crema e Gusto מושק ומוצג, כמו תמיד, על ידי נינו מנפרדי. השקה זו מלווה בסיסמה חדשה: Crema e Gusto. כל רגע הוא הרגע הנכון. Lavazza היא כעת החברה המובילה בשוק באיטליה.

הימים

הראשונים

1946 - 1979
Lavazza יוצאת למסע גילוי חלוצי בעולם התקשורת באיטליה:
מהלוגו האיקוני שלה, לקארוסלו ההומוריסטית ועד לבחירה בנינו מנפרדי כשגריר המושלם לייצוג ערכי המותג.
1977

גבירותיי ורבותיי: נינו מנפרדי


Lavazza משנה את אסטרטגיית הפרסום שלה, כדי לגבש את המותג, באמצעות שימוש בפורמט החדש במסע הפרסום בטלוויזיה, ובתוספת השפעתם של שגרירי מותג לתמיכה בטקסט שמקריא הקריין: נינו מנפרדי, אישיות אהובה וידוען במובן הטוב ביותר של המילה. מנפרדי היה ההתגלמות של קפה Lavazza עד לשנת 1993.
סיסמת מסע הפרסום הפכה למטבע לשון מוכר, הודות למילים הבלתי נשכחות:
קפה הוא תענוג, ואם לא מדובר בקפה טוב, אז מה התענוג? קפה Lavazza, ככל שאתה שותה יותר, כך הוא מרומם אותך יותר!

1965

קארוסלו

כאשר הטלוויזיה הושקה באיטליה, התוכנית האהודה ביותר הייתה תוכנית הפרסום Carosello. בנוסף, Lavazza השאירה חותם, כמובן, בזכות שורה ארוכה של תשדירי טלוויזיה בלתי נשכחים. הסרטים המצוירים של Paulista מופיעים לראשונה, וקאבאלרו מיסטריוזו וכרמנסיטה, שדיברו בחרוזים ובספרדית מצחיקה, הפכו מייד למוכרים בכל בית: הרפתקאותיהם נמשכו עד 1975

1959 - 1962

איזה ניחוח, amigos!

פוסטר עם תחושה דרום-אמריקאית, החובק את הנושאים הנוגעים לקפה, לחום אנושי ולאהבה, והמשיק את הקפה הראשון שנוצר בשיטה תעשייתית ואשר הופץ במדינה כולה. שנתיים לאחר השקתו, הקסם האישי של Paulista מוביל אותו לככב בסדרה של סרטוני קומדיה.

1946 - 1950

מותג חדש נולד

האחים לוואצה משיקים את מותג הקפה הראשון. הלוגו של Lavazza נוצר ומהלך שיווקי חשוב מאוד ננקט: ההחלטה למכור את תערובת Lavazza בשקיות ארוזות מראש, הנושאות את הלוגו של Lavazza, זאת כדי לפרסם את תדמית המותג באופן ישיר. הסיסמה של מסע הפרסום הראשון של Lavazza הייתה Miscela Lavazza... Paradiso in tazza. (Lavazza...גן עדן בספל).