1950
הקפה שאנו קונים כיום ממשיך להיות ארוז בוואקום. הוא נארז כך בפעם הראשונה בשנת 1950.
1950
חדשנות

זו השנה שבה נעשה שימוש לראשונה במכלי ואקום שנארזו בלחץ כדי לשמר את ניחוח הקפה וללכוד את מלוא הארומה שלו. כך ניתן היה לשמור את הקפה לזמן רב יותר, ולהאריך את זמני המשלוח.

מוצר

אמיליו לוואצה‚ בנו של בפה, נכנס לחברה בשנת 1955 עם רעיונות חדשניים, והתרומה שלו הביאה ליצירת "תערובת Lavazza" האגדית.

תקשורת

סיסמת הפרסום הראשונה של תערובת "Lavazza Paradiso in tazza" הופיעה בעיתונים ושודרה ברדיו. סיסמה שעדיין מעניקה השראה למסע הפרסום של Lavazza בטלוויזיה.

המשך המסע
1957