1971
שנות ה-70 של המאה ה-20 היו תקופה קשה עבור הכלכלה האיטלקית, אך Lavazza לא עצרה לרגע. היא מצאה דרכים חדשות להתגבר על המשבר, ולקחה חלק במחקרים ובלימוד כדי להמשיך לנוע קדימה ברוח החדשנות.
1971
חדשנות

בשנת 1979 הוקם מרכז לואיג'י לוואצה כדי לחקור את הקפה וללמוד עליו. פעילויותיו העיקריות התמקדו בחקר צריכת הקפה, עריכת מחקרים שקשורים למשקה עצמו, להשפעותיו ולקידומו.

מוצר

תערובת Qualità Rossa הגיעה למדפים באריזות ואקום חדשות ששמרו על שלמות הטעם והארומה של הקפה. שיטת הוואקום פותחה בשיתוף עם Goglio.

תקשורת

הטלוויזיה הפכה ל"צבעונית", ונינו מנפרדי הפך לפנים של Lavazza בשנת 1977. הוא המשיך לפעול כשגריר שלנו במשך 16 שנים.

המשך המסע
1989