1989
עם השקת מכונת הקפה הראשונה בהיסטוריה עם קפסולות להכנת מנה אחת של קפה, בתי הקפה הפכו לקטנים יותר, והאספרסו נכנס למשרדים ברחבי העולם.
1989
חדשנות

בשנת 1982, Lavazza פתחה מטה ראשון מחוץ לאיטליה, בוונסנס בפריז. וזה עוד לא הכול: לאחר הקמת חברת הבת הזרה הראשונה, Lavazza Coffees Ltd הוקמה בלונדון בשנת 1990, כדי להביא את הקפה האיטלקי לבריטניה. אמיליו לוואצה ישב בראש הפדרציה האירופית של ארגוני קליית הקפה (EUCA). החברה התחילה להתייחס לאירופה כולה כאל שוק מקומי.

מוצר

שוק ההפצה האוטומטית נולד בשנת 1989, עם מכשיר Espresso Point Lavazza, מכונת אספרסו שמשתמשת בקפסולות עם מנה אחת של קפה ארוז מראש. החברה רכשה גם את מותגי Bourbon ו-Suerte.

תקשורת

במחצית השנייה של שנות ה-80 של המאה ה-20, יחסי הציבור החלו לפעול ברמה הבינלאומית, ומסעות הפרסום הראשונים הושקו בעיתונים וברשתות טלוויזיה זרות. כבר בהתחלה, המסר שילב בין אותנטיות איטלקית לקפה אספרסו, והציג את Lavazza כקפה האהוב על איטלקים בחו"ל.

המשך המסע
1993