1993
הדור הרביעי של Lavazza הצטרף לחברה. התשוקות האחרות שלנו מלבד קפה - אמנות, פילוסופיה ועיצוב - מוצאות צורות ביטוי חדשות.
1993
חדשנות

בשנות ה-40 של המאה ה-20, בפה לוואצה היה חבר בחוג האמנים של טורינו. שם הוא הכיר את האמנים שמהם ביקש לצייר את האוסף הראשון המפורסם של דמויות Lavazza. אמיליו לוואצה ירש את אותה תשוקה לאמנות ולעיצוב. החברות והעבודה המשותפת שלו עם ארמנדו טסטה הפכו לאגדה, ובשנת 1995, האמן היצירתי הגדול מטורינו צייר את הסמליל החמישי של Lavazza.

מוצר

לאחר רכישת מותגי Bourbon ו-Suerte,‏ Lavazza השיקה בשנת 1992 את תערובת Gualtiero Marchesi. זה היה הצעד הראשון בשיתוף הפעולה עם שפים גדולים, כשמרקסי היה אחד המאורות המובילים באותה העת. קלאודיו קרמל הכין את הגרפיקה עבור מגוון מוצרי Segno של Lavazza לבתי קפה, והוציא פטנט על ספל בעיצובו, שעדיין נמצא בשימוש כיום.

תקשורת

לוח השנה הראשון של Lavazza נולד מפגישה של ג'וזפה לוואצה והלמוט ניוטון בשנת 1993. הוא היה בשחור לבן, צולם בפריז ובמונטה קרלו, וביטא את הקשר העמוק בין החברה מטורינו לקפה.

המשך המסע
2004