הערכים שלנו


ההיסטוריה של Lavazza היא ההיסטוריה של עסק שבמשך למעלה מ-120 שנים שואף להגשים חזון שמבוסס על תשוקה לעבודה, למוצר ולאדמה שעליה הוא פועל. ערכים אלה הוטמעו בדנ"א של Lavazza מאז הקמתה בשנת 1895, ונשמרו על ידי ארבעה דורות של יזמים.

כל בן משפחה שעבד בחברה עזר לה לצמוח, ולקח חלק בהפיכתה לחברה שהיא היום, חברה שעדיין נאמנה לכל תכונות התשוקה והחדשנות שהוריש לה לואיג'י לוואצה.

"הכול קשור לעשיית עסקים עם לב"
במילותיו של אמיליו לוואצה
זו הרוח שאפשרה לנו להרחיב את החברה במשך השנים: הדרך שבה אנו עושים עסקים היא דוגמה לקיימות במלוא מובן המילה. זוהי תכונה שבנינו לאורך זמן וחלקנו עם כל האנשים שבהם פגשנו, החל מעובדינו והמקומות שבהם אנו פועלים.
Lavazza אפילו משקיעה בפיתוחן של המדינות שבהן היא פועלת.

במשך למעלה מ-10 שנים אנו תורמים ועובדים ישירות עם פרויקטים לקיימות שתומכים בקהילות מקומיות במרכז ודרום אמריקה, באפריקה ובאסיה, ועוזרים ליצרני קפה קטנים בעזרת תוכניות לשיפור הכלכלה המקומית, חיי הקהילה (בתי ספר, תנאי עבודה) והגנה על הסביבה.


אלה הן התכונות שבכל יום מהוות את הבסיס שעליו נבנה הערך של החברה, ושמאפשרות לנו לזכות בהכרה עולמית כקבוצה מצוינת, ולא רק בזכות ייצורו של קפה פרימיום, אלא גם בגלל הגישה שלנו לעבודה ולמחויבות חברתית.