Lavazza Group Lavazza Group

Lavazza Group

גלו עוד

LAVAZZA GROUP

מעירים עולם טוב יותר כל בוקר מחדש

כיבוד האנשים והסביבה. זהו הביטוי המלא ביותר של המחויבות של משפחת הקפה שלנו ברחבי העולם להפיכת העולם שלנו למקום טוב יותר, כל יום מחדש. 

אנו מציעים מוצרים באיכות טובה יותר, המיוצרים בהתאם למודל בר-קיימא המבוסס על חדשנות, תשוקה ומומחיות.  

המשימה שלנו

אנחנו מחויבים להעניק את חוויית הקפה הטובה ביותר האפשרית על כל צורותיה. כך, אנחנו יכולים תמיד להציע רגע של עונג עם המוצר המושלם בכל שעה משעות היום.

אנחנו רוצים להציע לכם את הקפה הטוב ביותר. אנחנו עושים זאת על ידי הקפדה על כל היבט בשרשרת האספקה הודות להשקעת מאמצים בלתי פוסקים בתחומי החדשנות, המחקר והקיימות.

מטרת הקבוצה שלנו היא ליצור ערך בר-קיימא עבור בעלי המניות, השותפים והצרכנים שלנו ועבור הקהילות שבהן אנו פועלים, תוך שילוב בין שמירה על תחרותיות לאחריות חברתית וסביבתית. פירושו של דבר הוא להבטיח תמיד שהמוצרים הם באיכות עליונה, תוך שמירה על עצמאות ועל אמות מידה אתיות. 

תפיסת העולם שלנו

הפכנו את החדשנות לסימן ההיכר של פעילויות היזמות שלנו ולאבן הפינה של מאמצינו להמשיך להציע את הקפה הטוב ביותר שאפשר, בכל צורותיו. החל מהאינטואיציה שאפיינה את הצלחתה הראשונה של החברה – תערובת הקפה – לפיתוחם של פתרונות חדשניים לאריזה; מספל האספרסו הראשון שנלגם בחלל לעשרות הפטנטים התעשייתיים, Lavazza תמיד חוללה מהפכות בתרבות הקפה באומץ, במרץ ובמהימנות, תוך ריענון מסורות בניסיון לחזות את צורכי השוק והצרכנים.

תפיסת העולם הזאת מחלחלת לכל מותגי הקבוצה ויוצרת תרבות משותפת המבוססת על חדשנות אחראית, תשוקה, יושרה ומומחיות, המשמשות כולן כקווים מנחים להצעת קפה איכותי מעולה.

שירות לקוחות

זקוקים לעזרה? עיינו בשאלות הנפוצות שלנו או צרו עמנו קשר.

FLAGSHIP STORE

ליהנות מחוויית Lavazza אותנטית בחנויות שלנו.