גילוי הקיימות
קפה טוב הוא כמו סיפור טוב: תענוג לחלוק בו.


במהלך ביקור בדרום אמריקה בשנת 1935 הביע לואיג'י לוואצה את מורת רוחו מהשמדתם של יבולי קפה שלמים שלא נמכרו. חוויה זו השפיעה עליו באופן עמוק ובסופו של דבר עיצבה את תפיסתו לגבי האופן שבו יש לעשות עסקים. מאז, תמיד הקדשנו תשומת לב למורשת הכלכלית, האנושית, הסביבתית והתרבותית של המדינות שבהן אנו עובדים. לאורך השנים, תשומת לב זו תורגמה לפעולות קונקרטיות שנועדו לתמוך ביצרנים ובקהילות שלהם, וגם בסיוע משמעותי לארגונים שפועלים ברחבי העולם. איך עשינו זאת? על ידי שיתוף בעלי עניין חיצוניים ופנימיים בחזון שלנו ובמחויבות שלנו.


מטרתה של Lavazza היא ליצור מחזור מתמשך שבו המוצר ותהליכים חדשניים, מצוינות איכותנית וקיימות מזינים אלה את אלה, הודות לתרומתם של כל האנשים שפועלים ביחד עמנו כדי ליצור שיפור, מדי יום, בדרך לגידול בר-קיימא.


"עולם שמשמיד את אוצרות הטבע הוא עולם שאני לא שייך אליו"
לואיג'י לוואצה, 1935
ההתחייבות שלנו
במשך ארבעה דורות, גישתה העסקית של משפחת Lavazza הועברה ליצרנים, לשותפים, למשתפי פעולה ולצרכנים. Lavazza רוצה להמשיך ללכת בדרך זו, ולערב בה את כל בעלי העניין שלה, כי כולנו חולקים באחריות לקיימות.
למדו עוד
קרן Lavazza
קרן Giuseppe e Pericles Lavazza Onlus, שהוקמה בשנת 2004, מקדמת ומוציאה לפועל פרויקטים כלכליים, חברתיים וכאלה שקשורים לקיימות חברתית, לתמיכה בקהילות יצרני הקפה סביב העולם.
למדו עוד
דוח הקיימות
כדי לדווח על ביצועיה החברתיים והסביבתיים של החברה, Lavazza מפרסמת כל שנה, משנת 2014, את דוח הקיימות שלה.
למדו עוד

 

 

 

>
The 2019 Calendar shot by Ami Vitale
DISCOVER MORE
תוכנית לימודי קפה
מסע מטורינו לרפובליקה הדומיניקנית, לגילוי העולם של קפה בר-קיימא
גלו את הסטודנטים