הצטרפות ליוזמת Global Compact ו-Global Goals של האו"ם



קיימות מבוססת על התפתחות מתמדת ועל מודעות למגבלותינו, לנקודות החוזק שלנו ולסדרי העדיפות שלנו. הקשבה לבעלי עניין ועבודה במשותף עמם הם מרכיבים חשובים בבניית נתיב שיוצר ערכים משותפים לכל אורך שרשרת האספקה. מתוך מודעות לכך, Lavazza קיבלה בברכה את העקרונות הגלובליים לקיימות שנקבעו על ידי ארגון האומות המאוחדות.



Lavazza ויוזמת Global Compact של האו"ם

Global Compact היא יוזמה של האו"ם שהושקה על ידי קופי אנאן בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס בשנת 1999. היא נולדה במטרה ליישר קו, לראשונה אי פעם, בין הקהילה הבינלאומית לעולם העסקים בכל הנוגע להתמודדות עם אתגרי הגלובליזציה.

 

עם הצטרפותה ל-Global Compact בשנת 2017, הצטרפה Lavazza לרשת שכוללת יותר מ-9,000 שחקנים, מהמגזר הפרטי ומעבר לו, מיותר מ-135 מדינות שמעורבות בקידום וביישום עשרה עקרונות אתיים שנחלקים לקטגוריות: "כבוד לזכויות אדם", "כבוד לסביבה", "מלחמה בשחיתות". ערכים אלה העניקו ל-Lavazza את ההשראה לקדם, ביחד עם עובדיה, את תחושת השייכות לפרויקט של פיתוח איתן ובר-קיימא.

 

 

עברו לאתר

Lavazza והיעדים לפיתוח בר-קיימא

Lavazza מחויבת לנסות להשיג את 17 היעדים לפיתוח בר-קיימא שנקבעו על ידי האו"ם. חדשנות בת-קיימא , המאבק בשינויי אקלים והמחויבות לייצור ולצריכה אחראיים מפיחים חיים במעגל קסמים. הם לא רק מועילים לסביבה ולחברה בכלל, אלא גם עוזרים לשפר את יעילות מחזור הייצור, להפחית ייצור פסולת, לשלוט בתהליכים אנטי-כלכליים, והכול בנוסף להשפעתם המיטיבה על שולי הרווח של חברות.

עבור Lavazza, עקרונות אלה אינם נתונים למשא ומתן: לא רק מפני שהמוצר שלנו מושג באמצעות עיבוד חומרי גלם מבוססי צמחים, שעלולים להיות מושפעים מהאיום של תופעת שינויי האקלים, אלא גם, ומעל לכול, מפני שהאחריות הגלובלית שהיעדים יוצרים חשובה יותר מהאינטרסים הכלכליים הפשוטים, ומובילה ליצירתו של עולם יותר מוסרי ובר-קיימא.

 

 

עברו לאתר