חזור
A Cup With (קפה מנצח)

מיק דזמונד

פורסם בתאריך 02 אוגוסט 17

מנהל תקשורת ומסחר

 

מיק דזמונד הוא מנהל התקשורת והמסחר בווימבלדון והוא אחראי על  "כל הדברים הקשורים לתקשורת, להכנסות, לשותפים עסקיים וליחסים עם שדרנים".

 

 

"אנו יוצרים סוגים שונים של תוכן, ולא רק בנושא טניס: מה קורה בתא המלכותי, האוכל, האופנה, הידוענים שמשתתפים..." בקיצור, כדי להישאר מי שהיא כיום, ווימבלדון חייבת להשתנות ללא הרף.

נקודת מבט המספרת את סיפור ההצלחה הבלתי פוסקת של טורניר הגראנד סלאם הוותיק והיוקרתי ביותר בעולם.

 

זו עבודה שכוללת בתוכה הכול, עבודה הדורשת ידע כיצד לאזן חדשנות ומסורת, איך לעמוד בזמנים המשתנים בלי לשנות את נשמתו של הטורניר. "דוגמה בולטת," הוא מספר לנו על כוס קפוצ'ינו של Lavazza, "היא זו של הפלטפורמות הדיגיטליות שלנו. הן מושכות קהל יעד צעיר יותר, כי הן מאפשרות לו להתעדכן בכל מה שקורה בווימבלדון, בכל זמן ובכל מקום שרוצים".

 

מצאנו מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם...

מגזין
אימוג'ן דייוויס

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
ברונו סלסטאן

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
מיק דזמונד

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
דויד פורטייה

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
מתילד שאטייאר

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
ניק פירס

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
סברין דויה

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
ניל סטאבלי

A Cup With (קפה מנצח)

למדו עוד
מגזין
הדרייב

טיפים על טניס

למדו עוד
מגזין
חבטת גב היד

טיפים על טניס

למדו עוד