חזור
מניפסט

תרבות של קפה

תשומת לב, מסירות ותשוקה: הערכים העומדים מאחורי כל כוס קפה של Lavazza המוגשת כל שנה ברחבי העולם.

 

27 מיליארד כוסות המוכנות עם מיומנות שמקורה בהחלטה להקדיש את החיים לקפה, מאז 1895.

הכול התחיל במודל של ייצור בעבודת יד, שעם הזמן התפתח עד שהגיע לקנה מידה תעשייתי. יחד עם זאת, גם היום, זהותו המקורית נשמרה.

 

המניע היומיומי שלנו להשיג מצוינות בא לידי ביטוי דרך הכרה של המוצר, על כל היבטיו, דרך דרכי ההכנה וצורות ההגשה שלו. דרך לסיפוק חוש הטעם של כל אוהבי הקפה, תמיד תוך שילוב נכון בין מסורת וחדשנות.

 

Coffee Culture - Manifesto
Coffee Culture - Manifesto

 

משמעותן של תשומת לב ותשוקה היא גם תמיכה באנשים המוודאים כי רק הקפה הטוב ביותר יגיע אל הבתים ובתי הקפה שלנו ובהגנה עליהם: האנשים שמגדלים את הקפה במדינות המוצא שלו.

 

 

על ידי הגנה על אדמותיהם וכבודם של האנשים הללו, אנו משמרים ערכים לכל אורך שרשרת אספקת הקפה, ומוודאים כי תשוקה, מסירות ותשומת לב עוברות מדור לדור.

 

אנחנו רוצים שכל כוס קפה שלנו תגלם בתוכה את הערכים האלו, כדי שכל יום יוכל להיות תענוג אמיתי משותף.

 

מצאנו מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם...

מגזין
B זה Body (לגופו של עניין)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
I זה Intensity (קפה עוצמתי)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
C זה Coffee

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
R זה Robusta (רובוסטה)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
F זה Flavour (טעים להכיר)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
D זה Decaffeinated (נטול קפאין ועשיר בטעם)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
G זה Grinding (טחינה)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
R זה Roasting (קלייה)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
A זה Aroma (על טעם וריח)

TheCoffeeBook

למדו עוד
מגזין
B זה Bitter

למדו עוד