קמפיין Born Social הוא שיר הלל לקפה.

זה לא רק משקה, זה לא רק קפה: זה רגע בלתי נשכח של קרבה ושיתוף.

Born Social, הקמפיין החדש של Lavazza, מספק גרסה משלו לשיר My girl ליצירת תערובת סאטירית וכנה החוגגת את הטבע החברותי והפתוח של האיטלקים.

גם אם כל אחד מהמצבים מייצג מפגש ייחודי, פרסומת זו מספרת לנו על הקשר שקפה איטלקי יוצר בין אנשים ומחשבות ברחבי העולם.

Lavazza ממשיכה במסעה לעבר האינטרנציונליזציה, תוך שימת דגש על החשיבות של איכות הקפה שלנו בחיי היומיום, באיטליה וברחבי העולם.